Information om vårt gruppavtal för TV och bredband som började gälla den 1:a Oktober 2020
- För att få del av den högre hastigheten har det visat sig att resp kund behöver ta kontakt med Comhem/Tele2 kundtjänst på nr nedan och avropa den nya tjänsten, samma om du fortfarande får faktura på själva bredbandstjänsten.
- De som idag har samma tjänst som gruppavtalet avser behöver inte göra något. De får rabatten per automatik from det datum som gruppavtalet startar. Dvs TV basutbud och bredband 100 Mb
- De som har en större tjänst än det gruppavtalet avser behöver inte göra något om de vill behålla sin tjänst, de kommer att få en uppgraderingsrabatt per automatik. Större TV paket eller uppgraderat bredband, ta kontakt med Kundservice
- De som vill nedgradera sin tjänst kan göra det när eventuell bindningstid gått ut. Dvs säga upp ev tilläggstjänster.
- Telefon nummer till ComHem/Tele2 kundtjänst för gruppavtal är 0775-17 17 20, vårat kundnummer är 5511774
Mvh Styrelsen